Дали да вежбате ако сте настинати? Следете го правилото „над вратот – под вратот“!

Правилото кое треба да го следите за да оцените дали треба или не треба да вежбате кога сте настинати, е правилото „над вратот – под вратот“.

01-blogОдносно, доколку симптомите на настинката се јавуваат над вратот, како растечен или затнат нос, кивање, болка во грлото, тогаш можете да вежбате лесни, помалку интензивни вежби. Избегнувајте високоинтензивни кардио вежби како аеробикот и дигање на тегови, но вежбајте лесни кардио вежби, пилатес, јога…

Доколку, пак, симптомите на настинката се јавуваат под вратот, како кашлица, дијареја, повраќање и треска, тогаш треба да одмарате сè додека не помине настинката, пред да продолжите со вежбање.

 

 

Advertisements

Напишете коментар

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промени )

Twitter слика

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промени )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промени )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промени )

Connecting to %s