Ништо без “штица”

Ништо без “plank” или “штица”, а бидејќи има многу варијации на оваа вежба, денес ви претставуваме една од најтешките – two-point plank. Оваа вежба покрај стомачните мускули, го активира практично целото тело (раце, рамена, нозе, грб).

Почнете во класична plank позиција.

Поставете ја тежината на левата нога, подигнете ја десната нога и испружете ја левата рака пред вас. Останете во оваа позиција околу 10 секунди.

Спојте го десното колено со лактот на левата рака под телото, а потоа повторно испружете ги.

Повторете ја вежбата 5 пати, а потоа направете го истото од обратната страна (лева нога, десна рака); направете 3 вакви серии по 5 вежби од двете страни.

blog16

Advertisements

Напишете коментар

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промени )

Twitter слика

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промени )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промени )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промени )

Connecting to %s